pátek 14. srpna 2015

13.8.2015


Tak dneska super den na bazénu. Celý den jen pár lidí, takže jsem si z 10 hodin odseděla jen 3, parádička. Bylo hezky, ale foukal trochu vítr, takže se na sluníčku dalo krásně vydržet. Využila jsem toho a seděla hezky bez slunečníku, abych dochytala nějaký ten bronz ještě, čas už se přece krátí :D O pauze jsem si stihla oholit nohy (fakt pořádně nic nestíhám, takže poslední dobou se snažím využít každou volnou chvilku i v práci), hledala jsem další info k cestování, četla si. Prostě super den. Mimochodem tohle měl být můj day off, tak jsem ho strávila fakt docela dobře. Navíc 10,5 hodin přesčasů, to je fakt super.

Večer jsme zajeli do Walmartu, protože už mi začaly docházet základní potraviny. No nechala jsem tam zase asi 100 dolarů, ale snad už kromě pár drobností nic moc dalšího kupovat nebudu, doufám :) Měla jsem původně plán, jak stihnu dopsat blog, uvařím si, skočím na internet konečně to zase po dlouhé době naházet na web… no momentálně je půl 1, já čekám, až se mi dopečou zapečené brambory v troubě, abych mohla jít spát, a pomalu usínám, tak snad to stihnu hodit na net zítra :)

Ale koupila jsem si super tričko s mimoněm dneska a pár dárečků pro vás zase, tak se máte na co těšit, pokud budete hodný :D Ještě si rozmyslím, kdo si něco zaslouží a kdo ne :D

2 komentáře: