středa 5. srpna 2015

3.8.2015


Tak víkend konečně skončil, díky bohu. V pondělí obvykle mívají Martin se Simčou volno, ale protože Andrew nemůže pracovat (nebo nechce), tak dneska mohla zaskakovat jen Sydnee. Simča si tedy vzala volno, aby si ještě trochu odpočinula a Martin zůstal normálně v práci. Sydnee je fajn, takže nám to dobře utíkalo a naštěstí ráno prohrála stříhání o to, kdo začne, takže odpracovala taky víc hodin než my :D Vyprávěla nám, že příští týden bude pracovat naposledy a pak už nastupuje do školy, což bude dost zajímavé. Andrew totiž začíná školu o týden déle, Valerie s Ilnurem (kteří s námi taky pracovali v Quanticu odjíždí asi 20. a tím pádem nám nebude mít kdo střídat. Katya říkala, že příští týden bude nejspíš ten poslední, kdy budeme mít volno a pak to asi potáhneme až do konce bez volna. Vypadá to, že Simča asi nebude chtít pracovat bez day off a je fakt, že na to nemají právo, chtít to po nás. Ale já s tím problém nemám. Každý další odpracovaný čas už patří do přesčasů, takže za ten den navíc si můžeme vydělat přes 120 dolarů, což je fakt moc příjemné :)

Jinak se Katya zmínila ještě o jedné věci. Prý snad mají Maďary přestěhovat na poslední asi dva týdny někam jinam, tam kde pracovali loni. Tak jsem zvědavá, ani se neodvažuju doufat, že bych mohla mít a takové štěstí a oni by se odstěhovali, i když jen na poslední dva týdny. No radši si nic neslibuju, abych pak nebyla zklamaná, ale bylo by to super, všichni tři jsme z té představy byli fakt nadšení. Konečně čistá kuchyň, koupelna, čerstvý vzduch v pokoji… no to by bylo bájo :D

Ujistila jsem se, že ve čtvrtek ještě budu mít volno, takže jsem se rozhodla, že chci vyrazit do Kings Dominion, když o tom Martin se Simčou tak básnili. Zkusila jsem se domluvit s Martinem (ne spolubydlící, ale ten, co s ním budu cestovat), aby si zařídil volno a mohli bychom vyrazit spolu. Zatím to vypadá, že to snad klapne :) Ještě zkusím přemluvit Katyu, aby jela s námi a my tam nebyli omezení časově a mohli bychom vyrazit už dřív ráno a vrátit se pozdě večer, protože park zavírá až v 10 a ty atrakce v noci, to musí být taky zážitek.

Večer jsem ještě zajela do Walmartu nakoupit, Maďaři jeli se mnou a museli na mě čekat v autě docela dlouho… sem si schválně dala na čas :D No potřebovala jsem dokoupit nějaké jídlo, ale hlavně barvu na vlasy (protože sluníčko nějak moc nešusuje, jak jsem předpokládala, tak už se na ty odrosty nemůžu dívat), repelent (komáři, moskyti a další havěť teď večer dělají jak blázni, by nás sežrali za živa), čisticí vodičku na pleť (protože zase vypadám jako puberťačka) a pár dalších drobností. Prostě samé důležité věci :D 100 dolarů zase v háji, ale co se dá dělat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat