pátek 28. srpna 2015

25.8.2015


Tak dneska krásný den, sice lidi pořád, ale jen pár, takže jsem si odseděla jen 3 hodinky a zbytek času jsem se opalovala, četla si a tak, prostě těžce vydělané peníze dneska, fakt že jo :D

Odpoledne jsem dostala trochu šok, protože jsem koukala na cruise, kterou jsme si vybrali, jestli cena nešla náhodou dolů a ejhle, ona tam nebyla. Totiž… na začátku léta stála i se všemi poplatky přes 400 dolarů, teď stála přes 600. Dostali jsme tip od lidí z loňska, že se vyplatí počkat do konce srpna, že cena půjde dolů. Tak jsme čekali, čekali a cena šla trochu nahoru a jinak se teď neměnila. No a pak prostě dneska zmizela. Hned jsem z toho byla na nervy, že jí vyprodali. No naštěstí Adam tam aktivně zavolal a zjistil, že mají posledních pár pokojů, takže nám chtěl udělat hned rezervaci do zítra. No a zákon schválnosti zafungoval, v průběhu telefonátu mu došly minuty a kleklo to, takže tam musel volat Martin a vydávat se za něj :D No ale klaplo to, takže nakonec za 616 dolarů za každého máme pokojíček dokonce i s oknem, paráda :) V ceně je luxusní jídlo, zábava na lodi, prostě jako dovolená all inclusive, akorát bez alkoholu. Už ale máme plán, jak si tam něco propašujeme, s tím, jakou teď máme všichni „výdrž“ toho alkoholu asi moc potřeba nebude. A hlavně ochutnáme nějaké místní pití na ostrovech, které navštívíme :) Takhle vypadá naše trasa:

 
 
              

Tak asi o půlnoci jsme to dořešili, naštěstí už mám uvařeno, tak jen rychle dopisuju blog a poletím spinkat. Musím pomalu ale jistě začít zdělávat zásoby jídla, protože jsem si uvědomila, že tu toho mám ještě docela dost a dny se nám pomalu krátí :) Díky bohu, už mi ten bazén leze na mozek. I když poslední dva dny jsme se stihli trochu vyblbnout ve vodě, hlavně včera. Asi to bylo poprvé a naposledy no :D Ještě musíme pořádně využít naše kamerky, Martin si pořídil tu samou jako já.

Málem bych zapomněla… Lucka mi dneska psala spoustu novinek, takže aspoň takhle… Míšo taky moc gratuluju k dokončení závodu, jste šikuly obě :) Škoda, že jsem nemohla povzbuzovat, ale příště už se pojedu podívat s vámi. Jinak k ostatním věcem už jsem gratulovala přes zprávy a už se moc těším domů, když to tak slyším, co se všechno děje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat