pátek 28. srpna 2015

18.8.2015


Další z pohodových dnů, ačkoliv se nic zvláštního nedělo a bylo jen zataženo, jinak obvyklé vedro, tak dneska bylo extrémně málo lidí. První hodinu a poslední dvě jsme neměli ani nohu, mezitím jen pár lidí, takže jsem za celý den seděla na standu 2 hodiny. Zbytek času jsem věnovala hledání ubytování v NY. Potkala jsem se totiž na Guardian Games s Denčou, se kterou jsem si koupila letenku domů z NY, a zamlouvaly jsme si místa u sebe. Chystá se tam být přibližně stejně dlouho jako my, takže jsme se domluvily, že bychom si mohli najít ubytování společně. Takže jsem strávila celý den hledáním, vybrala super byt, který bychom měli jen pro sebe, se 3 ložnicemi pro 7 lidí, takže pokud bychom ještě někoho přibrali, náklady by nám ještě klesly. Málem už jsem to koupila, naštěstí jsem neměla na účtu dost peněz. Pár minut na to mi totiž Denisa napsala, že ta kamarádka takhle drahé ubytování nechce. No budiž, pokud si myslí, že najde něco levnějšího na Manhattonu v nějaké normální čtvrti a ne na kraji NY apod. My se zvládneme zařídit sami, jen mě mrzí ten čas, co jsem s tím strávila. No co se dá dělat. Naučila jsem se na nikoho radši nespoléhat a zařídit se podle sebe.

Martin dneska končil dřív a jel na večeři, kterou vyhráli včera na hrách jako vítězný tým. Majitel společnosti je všechny pozval k sobě na véču. Asi to musí být super, taky bych si dala říct :D Ale aspoň nám zjistil, jak to bude na konci s autem. Se Simčou asi taky poletí pryč 8. září odpoledne, takže společně hodíme auto do Springfieldu, kde je sídlo společnosti, odtud nás někdo hodí na metro, které jede asi 20 min přímo na Reagan Airport, takže super. Aspoň jedna věc vyjasněná :)

Chystám se sem hodit nějaké fotky z těch her, ale pořád čekám, až je konečně dají na net, protože sama jsem spíš natáčela a skoro vůbec nefotila. Vím, že se s těma fotkama nepřetrhnu, ale opravdu není co fotit tady, jsme pořád jen v práci.. no pokusím se pár fotek udělat alespoň tam teda, abych udělala Danuš radost :D
Tady aspoň dokumentace z Guardian Games, teprve dnes je nahráli na internet, dřív jsem se k nim nedostala :)
 
S Martinem :)
 
Katya´s team a já jako hlavní kameraman :D


Česká část plavčíků 

Všichni plavčíci dohromady (všimněte si, že v porovnání s předchozí fotkou tam moc národností nebylo, prostě my vedeme :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat