sobota 3. října 2015

3.10.2015


Opět jsme si přispali a vstávali jsme asi kolem 11. Protože byla docela zima, tak se nám moc nechtělo vylézt z vyhřáté postele a hlavně venku taky nebylo, kdo ví jak. Nakonec jsme se rozhodli dneska zajít jen do Central parku a nakoupit nějaké poslední dárky. V příští dvou dnech by snad mělo být líp, takže si dolní Manhattan a vyhlídku z Top of the Rock necháváme až na později. Snad nás předpověď nezradí.

Dneska to ještě jakš takš šlo. Sice byla pořád zima, ale už pršelo jen tak jemně a vítr se taky trochu uklidnil. K snídani/obědu jsme si dali Chipotle (mexické jídlo) a pak zamířili rovnou do parku. Tam už naštěstí tolik nefoukalo, takže když jsme se trochu hýbali, dalo se tam vydržet. Prošli jsme skoro půlku parku sem a tam (podle Adama tam a zpátky) a navštívili jsme neznámější místa, která jsem teda chtěla vidět hlavně já. Byla to hlavně místa, co znám z filmů a chtěla jsem je vidět na živo. A stálo to za to, fakt se mi to moc líbilo. Udělali jsme asi milion fotek, teda já mám na mobilu milion fotek a Adam to musel fotit :D








 








 
Z parku jsme se šli podívat na hotel Plaza, který mě teda docela zklamal. Čekala jsem od něj trochu víc. Zašli jsme se podívat i dovnitř, kde jsme narazili na sál, kde probíhají svatby a zrovna to tam zdobili. Vypadalo to tam fakt super. Takže svatba v Plaze, proč ne :D Už abych začala šetřit :D Hned naproti hotelu je známý skleněný obchod Apple, který jsem nemohla vynechat, ale nebylo to nic extra. Na povrchu je jen velká skleněná krychle, pod ní obchod… prostě nic zvláštního. Jelikož už jsme byli dost uchození, zalezli jsme do McDonalld´s vymyslet, co dál. Původně nás napadlo vyrazit do kina, ale asi bychom se moc neshodli na filmu, takže jsme nakonec zvolili nákupy. Cestou jsme potkali obchod Victoria´s Secret, takže jsem nemohla odolat. Adam tam se mnou protrpěl půl hodiny, a to jsem kupovala jen voňavky pro Janču a pár dárečků pro ostatní a hlavně pro mě :D Zrovna tam byly slevy, tak co jsem mohla dělat :D Chtěla bych si koupit ještě plavky, ale ty ceny jsou tam dost šílené, takže si asi počkám na slevy a objednám si něco z domova. Dostala jsem asi milion taštiček, což je super, protože je fakt miluju a vypadají super. Ještě jsme cestou zastavovali v pár obchodech se suvenýry, ale zatím jen obhlížíme ceny. Kolem Brooklinského mostu by prý měly být super ceny, tak ať můžeme srovnávat.




 

Na závěr dne už jsme zašli „jen“ na Times Square. Už se začalo docela stmívat, takže to tam začalo chytat svoje kouzlo. Určitě jsme tam nebyli naposledy, před odjezdem tam chci ještě taky zajít určitě. Odtud už jsme vyrazili domů, dneska chceme zajít večer na pivo a já měla dost restů s dopisováním blogu, takže to stejně asi všechno nestihnu :D
 





PS: Nakonec jsme zaskočili na jedno pivčo do baru poblíž našeho bytu a stálo to fakt za to... byl to nějaký německý bar, kde zrovna měli October fest, takže jsme ochutnali dvě různá pivka, chodily tam holky v kostýmech, chlapi v kraťasech s kšandama, do toho hrála "stylová" německá muzika... no fakt zážitek :D Škoda, že tam měli drahý pití, jinak bychom se určitě zdrželi :D Výzdoba s preclíky atd. stála taky za to :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat