sobota 3. října 2015

2.10.2015


Jak už je naší tradicí tady, zase jsme si přispali. V noci jsme se pořád budili zimou, takže ani nebylo divu, že se nám nechtělo vstávat ráno. Protože na dnešek hlásili asi nejhorší počasí vůbec, tak jsme nikam nechvátali. Venku foukal vítr jako blázen, pršelo… ani se mi nechtělo vystrčit paty z domu. Ráno jsem stihla asi po měsíci zavolat zase domů, asi už naposledy.

Ve vstupech, co jsme si koupili dopředu, jsme si vybrali i Museum of Natural History. Dneska ideální počasí, být zalezlí celý den v muzeu. Už ta cesta tam stačila, i když jsem si tentokrát vzala deštník a měla kabát, stejně jsem pěkně vymrzla. Cestou jsme si jen koupili pizzu k snídani/obědu a hned zalezli do muzea. Hned v úvodní hale kostry, parádička, už jsem se těšila na všechny ty zvířátka z pravěku. Na začátku jsme prošli část, kde byla vycpaná zvířata a fakt super. Měli to tam naaranžované super, vypadali fakt jako živí, za nimi krásné pozadí. Moc se mi to líbilo. Tak nějak jsme nemířili nikam konkrétně, spíš jsme se tak toulali muzeem. Cestou jsme narazili na expozici afriky, indonésie (kde jsem se vyfotila se sochu z Velikonočních ostrovů) a zakončili jsme to prohlídkou dinosaurů a dalších zvířátek, ze kterých zbyly už jen ty kostry. Ty byly asi nejzajímavější.
















 

Přemýšleli jsme, co se ještě dá dělat, když je venku tak hnusně a napadlo nás (nebo teda respektive Adama, ať mu připíšu zásluhy), že bychom mohli zajít na hokej. Na to já nikdy neřeknu ne, takže jsme koupili lístky a už se mohli jen těšit. Problém byl v tom, že sice přišlo potvrzení o objednávce, ale lístky nikde. Pořád jsme to hlídali a nakonec tam Adam z muzea musel zavolat, aby mu je poslali na maila, když ten jejich odkaz nefungoval. Pak už jsme jen běželi do nejbližšího místa, co jsem našla, vytisknout lístky, což nás stálo 5 dolarů, zloději… a vyrazili do New Jersey. To jsem totiž zapomněla podotknout, že tentokrát jsme na ten hokej jeli do ciziny, neboli no NJ. Doufali jsme, že na to bude platit naše Metro card, ale ejhle… ten vlak byl mimo veřejnou dopravu v NY, takže jsme si museli koupit ještě lístky na vlak, kus za 5 dolarů, prevíti. No ale i s tím tiskem a vlakem nás vyšel lístek na 30 dolarů, což je pořád míň, než jsem platila za New York Rangers v Madison Square Garden.







 

Už jen ta cesta do Jersey stála za to. Na nádraží šílený nával, pak jsme si trochu zaběhali, abychom stihli správný vlak, tipli správnou zastávku a byli jsme tam. Nakonec jsme přišli jen asi o prvních 5 minut první třetiny, takže super. Teda po tom, co jsme si z nádraží ještě zaběhali na stadion v dešti. Nevím, jestli to bylo tím, že v Jersey je prostě hnusně, ale to počasí a lidi… no bydlet bych tam fakt nechtěla. Jinak hokej stál za to, pokud jde o hru, líbil se mi mnohem víc. Tentokrát hráli Jersey Devils s Philadelphií a byl to úplně jiný hokej. Akčnější, rychlejší… prostě lepší. Dokonce jsem viděla hrát i dva Čechy, Voráčka a Tlustého, který dokonce dal gól. První dvě třetiny jsme seděli nahoře, ale pak jsme se šli projít a zkusili jsme jen tak na hulváta sednout na nějaká VIP místa, takže poslední třetinu jsme měli ty nejluxusnější místa na stadionu. Fandila jsem Philadelphii, ale bohužel NJ vyrovnali před koncem, takže v řádném čase to bylo nerozhodně. Prodloužení bylo takové zvláštní, protože hráli jen 3 na 3, jako na Rangers a jelikož ani teď se nerozhodlo, došlo ještě na nájezdy. Na ty vyhrálo Jersey, tak jsem nadšená nebyla, ale v tom chumlu fanoušků jsem si netroufla protestovat :D Pak už jsme jen chytili vlak zpátky domů a hurá do postele zase. Tentokrát jsme našli ve skříni nějaký přímotop, tak jsme ho hezky zapojili, že si to tu vytopíme, já jsem si foukala hlavu a najednou nic… prostě zásuvky přestaly fungovat. Myslela jsem si, že mi to možná vypojila paní domácí za to, že si foukám hlavu o půlnoci, ale nakonec jsme přišli na to, že jedna funguje a zbytek ne, takže to asi tím nebylo. Ráno jsme se s ní o tom bavili a prý se zeptá domovníka, jestli na to koukne. Každopádně máme kam zapojit topení a je to super.

Žádné komentáře:

Okomentovat