čtvrtek 1. října 2015

30.9.2015


Ráno jsem si přispala, protože na dnešek nemám žádný program. Myslela jsem, že ještě něco podniknu s tou Majdou, ale ona i Petr, to je ten kluk, co byl taky s námi, dnes odlétají, takže s těmi to neklaplo. No ale jeden odpočinkový den mi rozhodně neuškodí.

Vstávala jsem asi v 11, protože jsem šla spát kolem 2 ráno. Potkala jsem tu konečně jednu spolubydlící, tak jsem s ní rovnou chtěla vyřešit to okno v koupelně a tu špínu, tak mě dostalo, když mi řekla, že prostě naproti mají závěs, tak že to neřeší… jako kdyby závěs jim zabránil očumovat… no a závěs prej zjistí od té druhé, že tu bydlí teprve chvíli. Aspoň mi ale poradila, kam zajít vytisknout lístky na hokej. Včera jsem se asi hodinu snažila stáhnout to do mobilu přes aplikaci a pak mi napsali, že u těchto lístků to nejde a musím je vytisknout. Poradila mi místo asi 15 minut odtud, takže jsem tam pěšky vyrazila. Sice to stálo 2 dolary, ale hlavně že je mám. No, a protože Martin si koupil nový lístek, tak teď mám dva a nevím, s kým půjdu. Tak snad se někdo najde, platil ho sice Martin, ale prostě se mi nechce jít samotné.

Cestou domů jsem si koupila dva dílky pizzy, jeden jsem snědla k obědu, druhý bude nejspíš k večeři a teď se válím v posteli a odpočívám. Hokej mám od 7 večer, takže to nemá cenu tahat se po městě sama, když to pak budu stejně všechno procházet znovu s Adamem. Původně jsem chtěla jít jen lehnout s knížkou do Central parku nebo se jen tak procházet, ale včera pršelo, takže tráva bude mokrá a nějaké horko tam taky není.

Na hokej jsem vyrazila radši s předstihem, tentokrát jsem si totiž našla spojení busem, který staví kousek od domu, takže nemusím tak daleko pěšky a pak jsem přestoupila na metro víc v centru. Trefila jsem všechno dobře, akorát teda ty autobusy a metro jezdí tak všelijak a někdy i dýl a tak, takže to stejně trvalo víc, než mi ukázaly mapy. Prostě lepší vyrazit vždycky dřív, to už jsem zjistila. Stihla jsem si před začátkem projít ještě suvenýry a tak, chtěla jsem si koupit tričko, ale ne za 30 dolarů, snad někde seženu trochu levnější. Jsem totiž už dost na štíru s penězi, takže musím šetřit (to brzo :D). Ale těch peněz za hokej nelituju, byl to fakt super zážitek tam být. I místo jsem měla nakonec super a viděla jsem parádně. Zrovna přede mnou nikdo neseděl. Jinak byl to preseason zápas, takže plno úplně nebylo, ale i tak dost lidí. Nejdřív mě trochu dostalo, že asi v prvních 30 vteřinách dostali Rangers gól a celkově jim to moc nešlo, ale postupně se rozehráli a už to bylo zase super. Byl to pro mě zážitek, už jen sedět mezi těmi fanoušky, skandovat s nimi a tak, fakt super, můžu všem doporučit. Skončilo to asi kolem 10, tak jsem si jen skočila do mekáče pro večeři (musím šetřit) a vyrazila zase domů. Tentokrát jsem nejdřív nasedla na bus na opačný směr, ale nakonec jsem trefila i tak. Občas to tu mají naprd značené… Cestou už jsem zbodla hranolky, doma hamburger a ještě mi jeden zbyl na horší časy. Pak jsem si zase dala sprchu u otevřeného okna, super zážitek, ale aspoň jsem měla ještě pokoj pro sebe, tak jsem stihla všechno ostatní doladit v pokoji. Teď už jen ležím v posteli a koukám na film a to hlavní, čekám na Adama, který má dorazit nějak kolem 1 možná, protože v 11 přiletěl na letiště a nemá klíč… a hlavně nemá internet v mobilu, což nám to trochu komplikuje, tak snad ho neprošvihnu. Zítra už snad začne ofiko program, už se těším. Dneska jsem si hezky odpočinula, tak jsem plná energie. Akorát si budu muset někam zajít koupit bundu nebo tak něco, protože má být míň jak 20 stupňů a já mám jen svetry a nic víc. Jinak taky zmrznu a doma pak vlastně taky :D







 

Žádné komentáře:

Okomentovat